Specjalista ds. Performance Marketingu

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Kraków (Małopolskie)

Data publikacji: 26.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji działającej w branży farmaceutycznej, poszukujemy osoby, która dołączy do rozwijającego się globalnego zespołu marketingu cyfrowego w Krakowie.

stanowisko : Specjalista ds. Performance Marketingu

Specjalista ds. Performance Marketingu

Nr ref.: 305/10/2025/AJ/265236/jobs.pl Kraków (małopolskie)

Oferujemy

  • pracę w zwinnym (agile) środowisku z płaską strukturą, gdzie Twój wkład jest ceniony,
  • nowoczesną i pięknie zaprojektowaną przestrzeń biurowa w Krakowie, wyposażoną w ergonomiczne meble i najwyższej klasy udogodnienia,
  • elastyczne godziny pracy, 
  • hybrydowy system pracy (2 dni w biurze w tygodniu),
  • Pakiet benefitów:
    • prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie,
    • karta sportowa (Multicafeteria),
    • karta Pluxee, dofinansowanie do wypoczynku i vouchery świąteczne,
    • dodatkowy dzień wolny na urodziny,
    • możliwość korzystania z rowerów firmowych i telefony służbowe dla każdego pracownika.

Zadania

  • prowadzenie kampanii płatnych mediów na platformach Meta Ads, LinkedIn Ads oraz Google Ads,
  • optymalizacja kampanii w czasie rzeczywistym, zapewniająca realizację założonych celów wydajnościowych (KPI),
  • śledzenie tempa wydatków, budżetu i KPI kampanii, a także proaktywne identyfikowanie ryzyk i szans,
  • współpraca z planistami mediów w zakresie targetowania, przekazu i wyboru platform,
  • raportowanie wskaźników efektywności, generowanie wniosków i dostarczanie konkretnych rekomendacji do Zarządu,
  • wspieranie bieżących inicjatyw testowych, w tym testów A/B i nowych formatów reklam,
  • zapewnienie zgodności realizacji kampanii z globalną strategią cyfrową na różnych rynkach.

Oczekujemy

  • udokumentowane doświadczenie w performance marketingu lub rolach związanych z płatnymi mediami,
  • biegła obsługa Meta Ads Manager i LinkedIn Ads Manager (doświadczenie z Google Ads jest atutem),
  • silne umiejętności analityczne, doświadczenie w przeprowadzaniu testów A/B oraz wdrażaniu technik optymalizacyjnych,
  • myślenie oparte na danych z umiejętnością przekształcania wniosków w poprawę wydajności,
  • silne umiejętności komunikacyjne, podejście nastawione na współpracę i konstruktywne działanie,
  • biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
  • doświadczenie w branży opieki zdrowotnej, farmaceutycznej, B2B lub branżach regulowanych,
  • ciekawość, proaktywność i chęć eksplorowania nowych trendów w marketingu cyfrowym.

    Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Przyjazna atmosfera to podstawa - tak deklaruje 4 na 10...

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa...

Wypożyczanie pracowników jako elastyczne rozwiązanie...

Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego)...

Softswiss zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym. ...

Praca w sektorze finansowym. czy warto ją podjąć?

Sektor finansowy od kilku lat notuje w Polsce rekordowe zyski. Prym w tej kwestii wiodą banki. Jednocześnie wielu absolwentów szkół średnich waha się nad wyborem finansów jako branży do budowania przyszłej kariery. Czy ich obawy są...

It: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale...

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji...

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To...

Softswiss trzeci rok z rzędu wspiera kampanię

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały...

Praca w holandii bez pośredników - jak samodzielnie...

Marzenie o dobrze płatnej pracy w Holandii jest bliższe, niż myślisz, a jego realizacja wcale nie musi wiązać się z wysokimi prowizjami dla agencji zatrudnienia. Samodzielna organizacja wyjazdu zarobkowego daje nie tylko ogromną...