Analityk w dziale zakupów

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Warszawa (Mazowieckie)

Data publikacji: 26.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Dla naszego Klienta z branży technicznej poszukujemy Analityka w dziale zakupów, dlatego jeśli posiadasz umiejętności analityczne, znasz procesy zakupowe w firmie produkcyjnej oraz praca z danymi i liczbami, ich analiza oraz wyciąganie wniosków to Twoja pasja, to możliwe, że szukamy właśnie Ciebie!

Analityk w dziale zakupów

Nr ref.: 227/8/2025/ET/264250/jobs.pl Warszawa (mazowieckie)

Oferujemy

  • umowę o pracę na pełen etat bezpośrednio w strukturach klienta
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
  • pracę stacjonarną na 1 zmianę w godzinach 8-16
  • możliwość uzyskania dodatkowej premii
  • pracę w rodzinnej firmie, dla której liczą się dobre relacje z ludźmi i długofalowa współpraca

Zadania

  • monitorowanie zmian cen u dostawców oraz analiza wpływu tych zmian na marżowość
  • tworzenie raportów pokazujących trendy wzrostów i spadków cen
  • analiza korelacji między cenami zakupu a cenami sprzedaży do klientów
  • analiza wzrostów i spadków sprzedaży do klientów
  • identyfikacja klientów ze spadkiem lub wzrostem wolumenów zakupów
  • tworzenie raportów sprzedaży według segmentów klientów, produktów i okresów
  • wsparcie działu handlowego w identyfikacji szans sprzedażowych lub ryzyka utraty klienta
  • monitorowanie wolumenów i częstotliwości zamówień
  • identyfikacja nieregularności w zamówieniach (np. opóźnienia, niezgodności)
  • tworzenie prognoz i generowanie zamówień do dostawców na podstawie danych historycznych
  • tworzenie profili zakupowych klientów (częstotliwość, wartość, produkty)
  • segmentacja klientów pod kątem wartości dla firmy (np. metoda ABC)
  • analiza zgodności odwiedzania Klientów przez Handlowców terenowych (dane z GPS) z ustalonymi trasami
  • przygotowywanie raportów dla działu sprzedaży, marketingu i zarządu

Oczekujemy

  • znajomości procesów zakupowych i handlowych w firmach produkcyjnych lub dystrybucyjnych
  • znajomości podstaw statystyki i modelowania prognoz
  • umiejętności analizy zbiorów danych oraz wyciągania wniosków wspierających decyzje biznesowe
  • zdolności identyfikowania trendów, korelacji i odchyleń w danych zakupowych i sprzedażowych
  • umiejętności tworzenia czytelnych, zwięzłych raportów oraz prezentacji danych dla różnych działów (sprzedaż, marketing, zarząd)
  • umiejętności prognozowania zapotrzebowania oraz planowania zamówień do dostawców
  • zdolności do segmentacji klientów według wartości, wolumenów, częstotliwości zakupów
  • umiejętności współpracy z działami sprzedaży i operacyjnymi – komunikatywność i zrozumienie ich potrzeb
  • dbałości o szczegóły, dokładność i systematyczność w pracy z danymi
  • umiejętności wykrywania ryzyk i anomalii na podstawie danych (np. niezgodności w zamówieniach, spadki sprzedaży)
  • proaktywności w identyfikowaniu obszarów do poprawy i szans sprzedażowych
  • bardzo dobrej znajomości MS Excel (m.in. tabele przestawne, funkcje analityczne)
  • doświadczenia w pracy na systemie do analizy danych
  • mile widziana znajomość j. angielskiego
  • preferowane wykształcenie wyższe

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Znajdź dobrą pracę dzięki szkoleniom leadership center

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że niemal codziennie realizuje mniejsze lub większe projekty. Dla jednych to zorganizowanie kampanii marketingowej, dla innych wdrożenie nowego systemu w firmie. Ale projektem może być też remont mieszkania...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...

Ix edycja dni jakości - najważniejsza konferencja o...

Już po raz dziewiąty eksperci, menedżerowie oraz praktycy z różnych branż spotkają się na Dniach Jakości, wiodącym wydarzeniu poświęconym zarządzaniu jakością w Polsce. Konferencja łączy w sobie praktyczną wiedzę ekspertów...

Jak znalazłem swoje miejsce w softswiss i zacząłem...

Jak budować procesy, rozwijać zespoły i realnie wpływać na skalę działania firmy, gdy zakres odpowiedzialności wykracza poza utarte schematy? Dzmitry Tarashkevich, Head of TechOps Department w SOFTSWISS, opowiada o swojej ścieżce kariery...

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18%...

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku - wynika z dziś opublikowanego raportu ManpowerGroup. 51% firm nie przewiduje zmian kadrowych, 18% zapowiada redukcje, a 2% nie ma jeszcze sprecyzowanych...