Contract Manager with Czech

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Bielsko-biała (Śląskie)

Data publikacji: 30.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Chcesz wykorzystać swoją biegłą znajomość języka czeskiego i zaawansowany Excel w międzynarodowym środowisku? 
Wykorzystaj je w roli Contract Managera w dynamicznie rozwijającej się organizacji!
Czekają na Ciebie strategiczni klienci B2B, fascynujące projekty, duża samodzielność i realny wpływ na rozwój firmy.

Przyjmij wyzwanie i aplikuj już teraz!

Contract Manager with Czech

Nr ref.: 326/9/2025/OW/264789/jobs.pl Bielsko-biała (śląskie)

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę, możliwe od zaraz 
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe premie półroczne
  • prywatne ubezpieczenie zdrowotne, opieka medyczna
  • szkolenia wdrożeniowe, produktowe i inne według potrzeba nowego pracownika 
  • możliwość rozwoju poprzez bezpłatne kursy językowe
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych i benefitów pozapłacowych 
  • częściową pracę zdalną – 1 dzień w tygodniu, zgodnie z regulaminem
  • elastyczne godziny pracy (8:00-16:00) w systemie zadaniowym
  • pracę w dynamicznym, wspierającym zespole

Zadania

  • obsługa klientów czeskich w zakresie zamówień i dostaw produktów firmy zgodnie z zapisami umowy
  • prognozowanie sprzedaży i kontrolowanie rentowności kontraktu z klientem
  • planowanie stoków produkcyjnych według potrzeby danego klienta
  • cykliczne spotkania z klientami online i stacjonarnie 
  • ścisła współpraca z handlowcami i innymi działami w firmie
  • proponowanie usprawnień w zakresie procesów z obsługi klienta, komunikacji 
  • współpraca z czeskimi dostawcami i podwykonawcami
  • analiza danych, przygotowywanie raportów/zestawień   

     

Oczekujemy

  • biegła znajomość języka czeskiego (poziom C1/C2) – warunek konieczny do efektywnej komunikacji i obsługi dokumentacji
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. B2) 
  • zaawansowana znajomość programu MS Excel (min. średniozaawansowany poziom: tabele przestawne, Power Query) – kluczowa do analizy danych i automatyzacji
  • min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta
  • wysokie umiejętności komunikacyjne i bardzo dobra organizacja pracy
  • samodzielność, autonomia i decyzyjność
  • proaktywność, chęć wprowadzania ulepszeń 
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami, planowaniu produkcji, zapasów i dostaw do klientów
  • wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: zarządzanie, logistyka, bankowość, ekonomia, inżynieria)
  • umiejętność pracy w szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym i efektywnej współpracy w zespole 

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Polacy chcą wiedzieć, ile zarabiają inni. 7 na 10...

Aż 71% Polaków popiera ujawnienie wynagrodzeń, a 9 na 10 oczekuje podania widełek płacowych już na etapie rekrutacji - wynika z raportu Manpower 'Nastroje polskiego rynku pracy - perspektywa kandydatów 2025'. ...

Dlaczego angielski jako benefit pracowniczy to inwestycja w...

Współczesny rynek pracy zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Pracodawcy stają przed wyzwaniem nie tylko pozyskania najlepszych specjalistów, ale także zatrzymania ich na dłużej w organizacji.

Przyjazna atmosfera to podstawa - tak deklaruje 4 na 10...

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa...

Wypożyczanie pracowników jako elastyczne rozwiązanie...

Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego)...

Softswiss zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym. ...

It: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale...

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji...

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To...

Softswiss trzeci rok z rzędu wspiera kampanię

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały...