Junior Customer Service Representative with German

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Warszawa (Mazowieckie)

Data publikacji: 10.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Dołącz do nowego zespołu Customer Operations!

Aktualnie naszemu klientowi, międzynarodowej firmie działającej w obszarze motoryzacyjnym, pomagamy w stworzeniu nowego Customer Operational Center w Warszawie. 

Co powinieneś wiedzieć?

???? Cóż... przede wszystkim jest to znana marka z wieloma pozytywnymi opiniami na rynku.

???? Nowy zespół - nowe możliwości! Innymi słowy, będziesz jednym z pierwszych członków zespołu. Będziesz mieć możliwość rozwoju i szybkich awansów.

???? Ludzie - to najważniejsza wartość dla firmy. Empatia, podejście holistyczne i relacje, to zdecydowanie słowa klucze! 

???? Nie musisz mieć żadnego wcześniejszego doświadczenia, jeśli masz następujące cechy:

  • pasję do ludzi
  • umiejętności komunikacyjne i budowania długoterminowych relacji
  • chęć podejmowania nowych wyzwań

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - przeczytaj poniżej i aplikuj! Porozmawiajmy o tym. ????

Junior Customer Service Representative with German

Nr ref.: 464/11/2024/AM/258289/jobs.pl Warszawa (mazowieckie)

Oferujemy

  • umowa o pracę (3 miesiące okresu próbnego, następnie czas nieokreślony)
  • hybrydowy model pracy po okresie szkolenia
  • pracę w nowoczesnym biurze na Mokotowie w godzinach biurowych od poniedziałku do piątku,
  • atrakcyjny pakiet benefitów
  • dynamiczną ścieżkę kariery (kontakt z klientem, marketing, sprzedaż)
  • rzeczywisty wpływ na budowę nowego zespołu i nowego procesu

Zadania

  • kontakt z klientem biznesowym z branży motoryzacyjnej w j. niemieckim lub duńskim poprzez telefon i mail (to nie call center) 
  • dbanie o długoterminowe relacje z Klientami w celu zapewnienia zgodności ze zobowiązaniami dotyczącymi usług i doświadczeń Klientów
  • monitorowanie operacji: prognozowanie do faktury, zarządzanie żądaniami Klientów, podejmowanie inicjatywy w celu ciągłego postępu i wzmacniania relacji z Klientami
  • rozpatrywanie skarg Klientów

Oczekujemy

  • bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min. B2/C1) 
  • komunikatywnej znajomość języka angielskiego i polskiego (min. B2)
  • możliwości rozpoczęcia pracy na pełen etat od kwietnia/maja/czerwca
  • dostępności do pracy hybrydowej w biurze w Warszawie (2-3 dni pracy z biura)
  • dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
  • proaktywna postawa z umiejętnością szybkiego dostosowywania się do nowych sytuacji
  • chęć współpracy z Klientami i budowania długoterminowych relacji
  • umiejętności komunikacyjne i otwartość w kontaktach

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

46 proc. pracowników z pokolenia z doświadczyło...

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie...

Rynek pracy w motoryzacji: nowe technologie kontra brak...

Niepewność w globalnym handlu już dziś wpływa na rynek pracy w branży motoryzacyjnej. Aż 91% producentów przyznaje, że zmieniające się przepisy i rosnące koszty wymuszają na nich modyfikację strategii rekrutacyjnych. Jednocześnie...

Jak ewidencja czasu pracy wpływa na employer branding i...

Budowanie silnej marki pracodawcy to dziś jedno z najważniejszych wyzwań dla firm z sektora MŚP. Konkurencja o talenty jest duża, a pracownicy coraz częściej wybierają pracodawców nie tylko ze względu na wynagrodzenie, ale też na kulturę...

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...