sales account manager

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Tychy (Śląskie)

Data publikacji: 31.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Rozwijasz sprzedaż złożonych projektów w obszarze intralogistyki? Masz doświadczenie w automatyce magazynowej i chcesz mieć realny wpływ na budowanie rynku? Dołącz do międzynarodowej firmy, która dostarcza zaawansowane systemy automatyzacji dla logistyki i magazynów.

 

sales account manager

Nr ref.: 429/6/2025/OW/263324/jobs.pl Tychy (śląskie)

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premię handlową uzależnioną od wyników sprzedażowych
  • Samochód, laptop i telefon
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę Multisport
  • Kursy językowe
  • Elastyczne godziny pracy, pracę zdalną i wyjazdową 
  • Szkolenia techniczne i produktowe dostosowane do potrzeb
  • Możliwości rozwoju i uczestnictwo w ciekawych projektach w Polsce i za granicą 

Zadania

  • Pozyskiwanie i rozwijanie nowych szans biznesowych w obszarze projektów intralogistycznych, amortyzacji magazynowej dla Klientów polskich i międzynarodowych 
  • Kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży — od pierwszego kontaktu, doradztwo, przygotowywanie ofert, negocjacje, budowanie relacji z klientami aż po podpisanie umowy
  • Utrzymywanie i rozwój relacji z kluczowymi klientami i partnerami 
  • Zarządzanie interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • Osiąganie lub przekraczanie założonych celów sprzedażowych
  • Aktywne uczestnictwo w współtworzeniu strategii sprzedażowej firmy
  • Analiza rynku i identyfikacja nowych trendów w obszarze automatyzacji magazynowej
  • Codzienna współpraca z innymi zespołami w firmie 
  • Wspieranie zespołu sprzedaży i promowanie kultury wysokiej wydajności

Oczekujemy

  • Wykształcenia wyższego technicznego lub biznesowego
  • Kilkuletniego doświadczenia w sprzedaży projektów intralogistycznych, w branży logistyczno-magazynowej
  • Znajomości specyfiki sprzedaży rozwiązań z długim cyklem decyzyjnym
  • Biegłej znajomości języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Silnych umiejętności negocjacyjnych 
  • Gotowości do częstych podróży służbowych (od. 20–70% czasu w zależności od etapu projektu)
  • Znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel), AutoCad lub podobnych narzędzi do tworzenia koncepcji systemów
  • Szerokiej sieci kontaktów w obszarze rozwiązań intralogistycznych w Polsce i Europie
  • Wiedzy z zakresu automatyzacji magazynowej, intralogistyki, robotyki 
  • Mile widziane: znajomość języka niemieckiego i/lub czeskiego, doświadczenie w pracy z oprogramowaniem symulacyjnym (np. FlexSim, Emulate3D), umiejętność modyfikacji koncepcji w oprogramowaniu 3D 

 

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Szukasz pracy? otto work force ma dla ciebie ofertę!

Od ponad 20 lat łączymy ludzi z dobrą, legalną pracą w Holandii i Polsce. Bez względu na doświadczenie - znajdziemy coś dla Ciebie!

Polacy chcą wiedzieć, ile zarabiają inni. 7 na 10...

Aż 71% Polaków popiera ujawnienie wynagrodzeń, a 9 na 10 oczekuje podania widełek płacowych już na etapie rekrutacji - wynika z raportu Manpower 'Nastroje polskiego rynku pracy - perspektywa kandydatów 2025'. ...

Dlaczego angielski jako benefit pracowniczy to inwestycja w...

Współczesny rynek pracy zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Pracodawcy stają przed wyzwaniem nie tylko pozyskania najlepszych specjalistów, ale także zatrzymania ich na dłużej w organizacji.

Przyjazna atmosfera to podstawa - tak deklaruje 4 na 10...

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa...

Wypożyczanie pracowników jako elastyczne rozwiązanie...

Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego)...

Softswiss zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym. ...

It: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale...

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji...

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To...