Specjalista ds. marketingu

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Koszalin (Zachodniopomorskie)

Data publikacji: 22.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Dla naszego klienta - znanego producenta, poszukujemy doświadczonego specjalisty do wewnętrznego działu marketingu. 

Jeśli masz doświadczenie w digital marketingu, zarządzania kampaniami SEO/SEM, tworzeniu i budowaniu widoczności produktów czy marki oraz masz wiele ciekawych pomysłów i jesteś kreatywny - zapraszamy do aplikowania.

Poszukujemy zaangażowanego specjalisty, który dołączy do zespołu i pozwoli rozwinąć działania marketingowe. 

Zachęcamy do aplikacji, abyśmy mogli porozmawiać o szczegółach!

Specjalista ds. marketingu

Nr ref.: 337/7/2025/MD/263833/jobs.pl Koszalin (zachodniopomorskie)

Oferujemy

  • stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • praca stacjonarna/hybrydowa - do ustalenia 
  • benefity: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
  • dużą samodzielność i pole do podejmowania kreatywnych działań
  • możliwość bycia częścią współpracującego zespołu, w którym Twój wkład jest doceniany
  • możliwości rozwoju zawodowego i wzrostu w ramach działu marketingowego firmy

Zadania

  • zarządzanie, tworzenie i promowanie produktów w obszarze digitalowym (produkty skierowane do rynku B2B) 
  • prowadzenie kampanii marketingowych, zarządzania kanałami komunikacji firmy 
  • zarządzanie profilami firmowymi w mediach społecznościowych oraz tworzenie angażujących treści
  • dostosowanie tworzonych treści (tekstowych, graficznych, wideo) do grup docelowych
  • analiza skuteczności działań marketingowych i przygotowywanie raportów dotyczących kampanii
  • bieżące monitorowanie trendów w marketingu digitalowym i social media oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań

Oczekujemy

  • min. 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (segment produkty kierowane do B2B)
  • dobrej znajomości j. angielskiego oraz biegłej znajomości j. polskiego 
  • doświadczenia w planowaniu i realizacji kampanii marketingowych online
  • mile widziane doświadczenie w obszarze e-commerce 
  • kreatywności, zdolności analitycznego myślenia, zaangażowania w powierzone zadania
  • znajomość SEO i content marketingu, grafik, tworzenia materiałów video oraz kanałów digitalowych
  • mile widziane doświadczenie w branży tekstylnej/odzieżowej 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Wypożyczanie pracowników jako elastyczne rozwiązanie...

Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego)...

Softswiss zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym. ...

Praca w sektorze finansowym. czy warto ją podjąć?

Sektor finansowy od kilku lat notuje w Polsce rekordowe zyski. Prym w tej kwestii wiodą banki. Jednocześnie wielu absolwentów szkół średnich waha się nad wyborem finansów jako branży do budowania przyszłej kariery. Czy ich obawy są...

It: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale...

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji...

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To...

Softswiss trzeci rok z rzędu wspiera kampanię

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały...

Praca w holandii bez pośredników - jak samodzielnie...

Marzenie o dobrze płatnej pracy w Holandii jest bliższe, niż myślisz, a jego realizacja wcale nie musi wiązać się z wysokimi prowizjami dla agencji zatrudnienia. Samodzielna organizacja wyjazdu zarobkowego daje nie tylko ogromną...

46 proc. pracowników z pokolenia z doświadczyło...

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie...