Application Support Engineer (with SQL)

Dodaj do ulubionych

HAYS POLAND Sp. z o.o.

Wroclaw ()

Data publikacji: 04.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

Pełny etat

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Application Support Engineer (with SQL)

lokalizacja: Wroclaw

numer referencyjny: 1194080/jobs.pl

forma zatrudnienia: Pełny etat

Your new company 

For our client from Wroclaw we are looking for an Application Support Engineer.

Your new role 

• Work with other globally located (UK, US, Poland) Support staff to balance the support workload and increase responsiveness to customers.

• Provide support for customers with a focus on working shift hours to cover one or all (on a rota basis) the following time zones:
o US East Coast 8am to 5pm (Eastern Time EDT/EST)
o UK 8am to 5pm
Due to the differences between public holidays in Poland and the US, there may be some requirements to work on Polish public holidays in order to provide support to our US customers. In these situations, time off in lieu can be taken, preferably on US public holidays.

• Work towards the timely (within agreed SLA) resolution of support issues arising from company's systems installed at Customer sites:
o Investigate customer-reported issues via remote access (e.g. VPN, Webex etc.) to customer systems.
o Gather sufficient, suitable evidence to allow further diagnosis by other staff.
o Perform data fixes or configuration changes to resolve issues or work around problems.
o Keep detailed records in support issue and change request systems.
o Test and apply fixes such as remedial scripts/patches and/or co-ordinate the application of patches through appropriate customer representatives.

• Maintain an active and excellent working relationship with customers.
• Develop a strong functional knowledge of company's system and gain a detailed understanding of the inner workings of company's product suite.
• Work closely with the Software Development group to highlight problems and raise change requests (CRs) that will eliminate/alleviate appropriate customer support issues.
• Participate in regular support telephone conferences with Customers.
• Understand various products and systems (such as automated stores, liquid handlers and informatics systems) in use at customer sites
• Take responsibility for the maintenance of internal Test systems which mimic customer installations
• Participate in process improvement activities within the support team, and other work such as documentation.

What you'll need to succeed 

• 2+ years of experience in a customer facing application facing support role
• Strong SQL skills (Oracle preferred). Understanding of performance problems, and ability to understand/debug PL/SQL.
• Proficient with Windows (desktop/server)
• Ability to diagnose & address application issues
• Complex problem solving

Nice to have:
• A technical background in software, research informatics or engineering. Past experience in software development is advantageous.
• Ability to read and understand C# & .NET would be advantageous but not essential
• Familiarity with sample management operations/systems or other relevant life science/bio-pharmaceutical industry experience is advantageous.

What you need to do now 

If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.



Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.

hays.pl

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....

Jak wykorzystać woreczki energetyczne do poprawy...

Dla wielu osób utrzymanie koncentracji przez cały dzień pracy stanowi nie lada wyzwanie. Bardzo często nawet kilka kaw wypitych w trakcie obowiązków nie wystarcza, aby utrzymać odpowiedni poziom energii. W takim momencie z pomocą przychodzą...

Zarabiaj w niemczech w pełni - załatw freistellung bez...

Dostałeś zlecenie na budowie w Niemczech - świetne uczucie, nowe możliwości, lepsze zarobki. Jednak entuzjazm może szybko zniknąć, gdy z pierwszej faktury zniknie 15%. Powód? Zapłaciłeś podatek budowlany. Wystarczy jednak Freistellung, a...

Softswiss zaprasza na it picnic w warszawie: rozmowy o...

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację...

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long...

Co 4 pracownik it boi się zastąpienia przez ai

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe zagrożenia, jakie widzą dziś pracownicy IT w Polsce. Aż 35% z nich myśli o zmianie pracy w ciągu najbliższych miesięcy, a co...