Konsultant ds. wsparcia klienta z j. niemieckim i angielskim

Dodaj do ulubionych

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Poznań (wielkopolskie)

Data publikacji: 10.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

0-1 rok

Specjalista (Mid/Regular)Pełny etat

 

ManpowerGroup Sp. z o.o.

 

Prosta 68

00-838 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Konsultant ds. wsparcia klienta z j. niemieckim i angielskim

Miejsce pracy: Poznań (wielkopolskie) | Numer ref. 12702/jobs.pl

Miejsce pracy: zdalnie, hybrydowo lub stacjonarnie w Poznaniu – według Twoich preferencji

Twoje zadania:

  • Pierwsza linia wsparcia dla niemieckojęzycznych klientów – kontakt telefoniczny, mailowy i przez chat
  • Przyjmowanie, rejestrowanie i procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym
  • Proaktywna komunikacja z klientem oraz rozwiązywanie problemów technicznych
  • Delegowanie i eskalacja zgłoszeń wymagających zaawansowanej pomocy
  • Dokumentowanie i raportowanie wykonanych działań
  • Dbanie o wysoki poziom obsługi klienta i pozytywne customer experience


Czego oczekujemy:

  • Płynnej znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2 (w mowie i piśmie)
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego min. B2 (w mowie i piśmie)
  • Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym
  • Doświadczenia w obsłudze klienta lub pracy w środowisku IT Service Desk / Help Desk – mile widziane
  • Umiejętności logicznego myślenia, analitycznego podejścia i szybkiego rozwiązywania problemów
  • Znajomości pakietu MS Office oraz podstawowej wiedzy o systemie Microsoft Windows
  • Komunikatywności, cierpliwości, kultury osobistej i empatii w kontaktach z klientem
  • Umiejętności pracy z instrukcjami, procedurami i gotowości do ciągłego uczenia się
  • Chęci do pracy zespołowej i rozwoju w branży IT


Co oferujemy:

  • Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednią z pracodawcą
  • Elastyczny model pracy: zdalnie, hybrydowo lub stacjonarnie w Poznaniu – w zależności od Twoich preferencji
  • Kompleksowe, miesięczne szkolenie wdrożeniowe oraz stałe wsparcie merytoryczne
  • Narzędzia niezbędne do pracy zapewnione przez firmę
  • Możliwość rozwoju kompetencji językowych oraz zdobycia certyfikatów językowych
  • Bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, platforma benefitowa, programy rozwoju kariery, kursy językowe
  • Dostęp do Employee Assistance Programme oraz platformy e-learningowej Udemy
  • Bonus roczny uzależniony od wyników, bonus za polecenie pracownika oraz bonus relokacyjny (przy przeprowadzce do Poznania)
  • Dodatkowy dzień wolny w dniu urodzin
  • Udział w inicjatywach społecznych i firmowych eventach (CharitaCenter, imprezy biegowe)
  • Globalne i lokalne programy uznaniowe oraz konkursy


Dołącz do nas, rozwijaj się w IT i ciesz się dobrą atmosferą pracy!

Oferta dotyczy pracy stałej.

Prosimy o dołączenie CV przy aplikacji.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.

 

ManpowerGroup Sp. z o.o.

 

Prosta 68

00-838 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Informatyk

Informatyk to specjalista tworzący, przekształcający i przekazujący dane za pośrednictwem programów komputerowych. Ekspert ten musi...

Najnowsze publikacje

46 proc. pracowników z pokolenia z doświadczyło...

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie...

Rynek pracy w motoryzacji: nowe technologie kontra brak...

Niepewność w globalnym handlu już dziś wpływa na rynek pracy w branży motoryzacyjnej. Aż 91% producentów przyznaje, że zmieniające się przepisy i rosnące koszty wymuszają na nich modyfikację strategii rekrutacyjnych. Jednocześnie...

Jak ewidencja czasu pracy wpływa na employer branding i...

Budowanie silnej marki pracodawcy to dziś jedno z najważniejszych wyzwań dla firm z sektora MŚP. Konkurencja o talenty jest duża, a pracownicy coraz częściej wybierają pracodawców nie tylko ze względu na wynagrodzenie, ale też na kulturę...

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...