Customer Care Specialist with German

Dodaj do ulubionych

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Warszawa (mazowieckie)

Data publikacji: 28.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

0-1 rok

Specjalista (Mid/Regular)Pełny etat

 

ManpowerGroup Sp. z o.o.

 

Prosta 68

00-838 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Customer Care Specialist with German

Miejsce pracy: Warszawa (mazowieckie) | Numer ref. 21929/jobs.pl

Tasks:

  • Provide outstanding customer support to clients via phone, email, and chat, ensuring their inquiries and issues are resolved efficiently and professionally
  • Assist customers with product and service information, troubleshooting, and guidance related to healthcare offerings
  • Maintain detailed and accurate records of customer interactions and transactions in the CRM system

Required skills and qualifications:

  • Proficiency in German and English, both spoken and written, to communicate effectively with clients
  • Excellent communication and interpersonal skills with a friendly and empathetic approach
  • Strong problem-solving abilities and attention to detail
  • Ability to handle multiple tasks simultaneously and work efficiently in a fast-paced environment

Offer:

  • Competitive salary package complemented by performance-based bonuses 7000-8500 PLN gross
  • Additional perks and benefits designed to enhance work-life balance
  • Extensive training programs to support continuous professional development
  • Supportive and inclusive work environment 

Don't miss the opportunity to become part of a dynamic team. Apply now and take the next step in your career as a Customer Care Specialist with German language skills!

The offer is for permanent job. 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.

 

ManpowerGroup Sp. z o.o.

 

Prosta 68

00-838 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Konsultant telefoniczny

Konsultant telefoniczny zajmuje się budowaniem pozytywnych relacji, pozyskiwaniem klientów oraz służy pomocą klientom indywidualnym...

Najnowsze publikacje

Dlaczego angielski jako benefit pracowniczy to inwestycja w...

Współczesny rynek pracy zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Pracodawcy stają przed wyzwaniem nie tylko pozyskania najlepszych specjalistów, ale także zatrzymania ich na dłużej w organizacji.

Przyjazna atmosfera to podstawa - tak deklaruje 4 na 10...

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa...

Wypożyczanie pracowników jako elastyczne rozwiązanie...

Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego)...

Softswiss zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym. ...

It: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale...

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji...

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To...

Softswiss trzeci rok z rzędu wspiera kampanię

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały...

46 proc. pracowników z pokolenia z doświadczyło...

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie...