ManpowerGroup Sp. z o.o.
Kraków (małopolskie)
Data publikacji: 18.10.2025
Do końca oferty:
Doświadczenie:
0-1 rok
Miejsce pracy: Kraków, stacjonarnie
Twój zakres obowiązków:
• Rozwiązywanie problemów technicznych klientów francuskojęzycznych
• Mailowy oraz telefoniczny kontakt z użytkownikami
• Praca w systemie ticketowym (SNOW)
• Zarządzanie pocztą elektroniczną
• Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
Nasze wymagania:
• Bardzo dobra znajomość języka francuskiego oraz angielskiego
• Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta
• Wielozadaniowość
• Umiejętności komunikacyjne
• Zainteresowanie pracą w obszarze wsparcia IT
Pracodawca oferuje:
• Umowę o pracę
• Pracę stacjonarną przez pierwsze 3 miesiące pracy (nowoczesne biuro zlokalizowane w Krakowie, z dogodnym dojazdem komunikacją miejską) i możliwość pracy hybrydowej po tym okresie
• Pracę w zmianach dziennych oraz wolne weekendy
• Szkolenie wdrożeniowe
• Zatrudnienie od zaraz
• Rozwój w ramach struktur międzynarodowej firmy technologicznej
• Narzędzia wspierające rozwój: dostęp do platformy Udemy, szkolenia i kursy językowe
• Pracę w zgranym zespole, który chętnie podzieli się wiedzą i doświadczeniem
• Wszelkie niezbędne do wykonywania pracy narzędzia
• Pakiet benefitów: opieka medyczna, system kafeteryjny, welcome pack dla każdego nowego pracownika, bonus roczny, dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin, bonus za polecenie pracownika.
Oferta dotyczy pracy stałej.
Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:
Asystent Klienta odpowiada za obsługę klientów wewnętrznych i zewnętrznych, wprowadzanie danych do systemu operacyjnego, wsparcie...
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.