Business Developer Poland

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Warszawa (Mazowieckie)

Data publikacji: 05.12.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy z sektora FMCG – poszukujemy doświadczonej i przedsiębiorczej osoby na stanowisko Business Developer Poland. 
 
To unikalna szansa, by dołączyć do najszybciej rozwijającej się jednostki biznesowej firmy i mieć realny wpływ na rozwój rynku w Polsce. Szukamy osoby z pasją do budowania relacji, zdolnej do identyfikowania nowych możliwości i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań. Jeśli masz 3–4 lata doświadczenia w branży FMCG lub Retail oraz chcesz pracować w środowisku o wysokiej dynamice i dużej autonomii – ta oferta jest dla Ciebie!

Business Developer Poland

Nr ref.: 179/10/2025/PR/265081/jobs.pl Warszawa (mazowieckie)

Oferujemy

  • Roczny kontrakt (umowa o pracę tymczasową) z możliwością przedłużenia
  • Pracę w międzynarodowym środowisku i zespole ekspertów
  • Atrakcyjne wynagrodzenie 
  • Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy w trybie hybrydowym (1-2 dni w tygodniu pracy z biura w Warszawie)
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w międzynarodowych projektach

Zadania

  • Analizowanie danych zewnętrznych dotyczących kategorii produktów oraz spostrzeżeń klientów (sieci handlowych), dostarczając wartościowych informacji na potrzeby planowania sprzedaży
  • Wprowadzenie nowych kategorii produktowych na rynek Polski i krajów Bałtyckich.
  • Ustalanie celów dystrybucji na etapie planowania w porozumieniu z zespołem sprzedaży
  • Zapewnienie efektywnej i skutecznej działalności we wszystkich punktach sprzedaży, wdrażanie i utrzymywanie procedur i standardów operacyjnych
  • Rozszerzanie współpracy z aktualnymi klientami (np. sieci drogerii)
  • Prowadzenie inicjatyw związanych z kluczowymi platformami wzrostu w obszarze zarządzania kategoriami produktów
  • Realizacja projektów mających na celu wdrożenie strategii sprzedażowo - marketingowych w sklepach
  • Rozwój sprzedaży B2C, B2B
  • Monitorowanie trendów rynkowych, działań konkurencji i zachowań konsumentów - dostosowywanie strategii w celu utrzymania przewagi konkurencyjnej. 

Oczekujemy

  •  3–4 lata doświadczenia w branży FMCG lub retail (sprzedaż, marketing, rozwój biznesu)
  • Znajomość polskiego rynku FMCG, w tym głównych graczy i sieci handlowych
  • Doświadczenie w pracy z kluczowymi klientami oraz zarządzaniu kategorią
  • Silne umiejętności analityczne i strategiczne myślenie
  • Proaktywna postawa, przedsiębiorczość i orientacja na wynik
  • Umiejętność pracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku
  • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (warunek konieczny)
  • Doświadczenie w zarządzanie zakupami, sprzedażą, eksportem. 
  • Gotowośc do wyjazdów zagranicznych raz na 2-3 miesiące. 

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrypcja oferty pracy została zapisana. Potwierdzenie i link do zarządzania subskrypcją wysłano na podany adres e-mail. Możesz zarządzać subskrybcją ofert pracy po zalogowaniu się na swoje konto w serwisie.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Eleni panagiotopoulou z softswiss wyróżniona tytułem...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas...

Które funkcje konta firmowego faktycznie ułatwiają...

Wybór odpowiedniego konta firmowego może znacząco wpłynąć na efektywność zarządzania finansami przedsiębiorstwa. Dostępne narzędzia pozwalają oszczędzać czas, minimalizować błędy i zwiększać kontrolę nad finansami firmy. Poznaj...

Lokaty odnawialne - kiedy warto je wybrać i na co uważać?

Lokaty odnawialne mogą ułatwić zarządzanie oszczędnościami. To dobra opcja, jeśli zależy Ci na automatycznym przedłużaniu depozytu bez konieczności ponownego składania dyspozycji. Najważniejsze jest jednak sprawdzenie, na jakich...

Nowoczesne narzędzia pracy: kiedy warto wybrać laptop o...

W wielu miejscach pracy laptop jest podstawowym narzędziem, które wpływa nie tylko na tempo i komfort, ale i efektywność wykonywanych zadań. Chociaż wybór ponadprzeciętnej wydajności nie będzie konieczny w każdej branży, w niektórych...

Najbardziej pożądane zawody w polsce - w jakich branżach...

Przeglądając codzienne wiadomości gospodarcze, można odnieść mylne wrażenie, że rynek zatrudnienia stał się nieprzewidywalnym poligonem pełnym zagrożeń dla kandydatów. W rzeczywistości jednak istnieją konkretne sektory, które...

5 sygnałów, że twoja baza mailingowa wymaga czyszczenia...

Zarządzanie bazą danych email to jeden z kluczowych elementów skutecznej komunikacji z klientami. Odpowiednio utrzymana baza nie tylko wspiera prowadzenie kampanii marketingowych, lecz także odgrywa ważną rolę w budowaniu trwałych relacji...

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania...

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze...

Nowoczesne technologie w pracy spawacza i montera - czego...

Zawody spawacza i montera od wielu lat należą do najczęściej wybieranych przez polskich specjalistów wyjeżdżających do pracy w Niemczech. Dynamiczny rozwój branży przemysłowej, energetycznej czy budowlanej sprawia jednak, że rosną...