Customer Service Representative with Spanish

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Wrocław (Dolnośląskie)

Data publikacji: 17.12.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

If you feel comfortable speaking Spanish and English, have proven experience in Customer Service, and would like to join a global brand in Wrocław - APPLY!

Customer Service Representative with Spanish

Nr ref.: 221/12/2025/PK/266030/jobs.pl Wrocław (dolnośląskie)

What we offer

  • Great challenges with the business clients from Spain region
  • Cutting-edge technologies like Salesforce, SAP, MS Office suite
  • Quick start date - January/February/March/April 2026
  • Hybrid working model (minimum 2 visits in the office per week or 8 visits in the office per month with a flexibility)
  • Flexible working hours - 8:00/9:30 - 16:00/17:30
  • Foreign languages on a daily usage (Spanish, English)
  • Private medical care (individual and family packages)
  • Group insurance (in PZU)
  • Sports card - MultiSport (for you and your loved ones)
  • Online cafeteria - benefit platform (discounts e.g. for cinema tickets)

Your tasks

  • Proactively managing the customer relationship and being the single point of contact for all queries and issues encountered, maintaining relationship with Accounts by understanding, anticipating and identifying their service needs
  • Proactively handling customer transactions related to order management, order status, inquiries regarding backorders and proofs of delivery, notifying the customer of any order issues, including updating customer portals as necessary
  • Reviewing purchase order requirements to ensure compliance with company terms and conditions and liaise with the business on customer relationship management via Salesforce functionalities
  • Preparing and reviewing the respective reports, internal and external dashboards and with clients during meetings in which you participate, conducting service process analysis and driving process and improvements
  • Collaborating with all internal logistics, Customer Issue Resolution (Customer complaints department) and collection team and business stakeholders to guarantee service quality and to resolve claims
  • Participating in customer meetings to identify areas of opportunity to improve customer satisfaction, communication, and efficiency

What we expect

  • Equivalent professional experience in Customer Service (min. 2 years); alternatively, experience in Order Management, Supply Chain, Accounting will be considered
  • Proficiency in Spanish and English on a B2 level onward (speaking and writing)
  • Proven experience with SAP (or other ERP) and Salesforce (or other CRM) is desirable (but not a must-have)
  • Availability to join a company in January/February/March/April 2026
  • Bachelor's degree or higher from an accredited university

 

Employment agency entry number 47

this job offer is intended for people over 18 years of age

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrypcja oferty pracy została zapisana. Potwierdzenie i link do zarządzania subskrypcją wysłano na podany adres e-mail. Możesz zarządzać subskrybcją ofert pracy po zalogowaniu się na swoje konto w serwisie.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

36 procent firm planuje rekrutacje w i kwartale, 13 procent...

Początek 2026 roku przyniesie poprawę nastrojów na rynku pracy, jednak będzie to efekt nie masowych rekrutacji a specjalizacji rynku pracy i skupienia się firm na wysokiej jakości kandydatach.

Softswiss podsumowuje 2025 rok: wspieranie innowacji...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zamyka 2025 rok imponującym dorobkiem inicjatyw edukacyjnych, proinnowacyjnych i społecznych zrealizowanych w Polsce. W minionych miesiącach firma konsekwentnie inwestowała w rozwój talentów...

Aby pozostać w grze o inwestycje, polska musi...

Jak wynika z raportu 'Global Talent Tracker', opracowanego przez Hays we współpracy z Oxford Economics, Polska redefiniuje swoją rolę na arenie międzynarodowej. Porzucając wizerunek taniego rynku dla outsourcingu prostych procesów...

Spawacz holandia - umowa o pracę czy własna...

Holandia od lat pozostaje jednym z najbardziej atrakcyjnych rynków pracy dla spawaczy. Branża metalowa, stoczniowa, automotive oraz projekty offshore tworzą stałe zapotrzebowanie na fachowców, którzy potrafią pracować w nowoczesnych...

Praca jako monter izolacji - bez języka, praca na...

Branża izolacji przemysłowych w Europie rozwija się wyjątkowo szybko. Firmy prowadzą duże inwestycje w rafineriach, elektrowniach, stoczniach i zakładach produkcyjnych - dlatego zapotrzebowanie na doświadczonych monterów izolacji stale...

Eleni panagiotopoulou z softswiss wyróżniona tytułem...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas...

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania...

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze...

Nowoczesne technologie w pracy spawacza i montera - czego...

Zawody spawacza i montera od wielu lat należą do najczęściej wybieranych przez polskich specjalistów wyjeżdżających do pracy w Niemczech. Dynamiczny rozwój branży przemysłowej, energetycznej czy budowlanej sprawia jednak, że rosną...