Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Warszawa (Mazowieckie)

Data publikacji: 30.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Dołącz do nowego zespołu Customer Operations!

W tej chwili pomagamy naszemu Klientowi, dużej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, stworzyć nową globalną strukturę, zaczynając od Działu Obsługi Klienta!

Co powinieneś wiedzieć?

Cóż... przede wszystkim jest to znana marka z wieloma pozytywnymi opiniami na rynku.

Nowy zespół – nowe możliwości! Będziesz jednym z pierwszych członków zespołu, więc będziesz miał szansę zbudować proces od podstaw, co zawsze jest świetną okazją do rozwoju i szybkiego awansu.

Ludzie – to najważniejsza wartość firmy. Empatyczne i holistyczne podejście do Ciebie i Twoich klientów zaowocuje świetnymi relacjami na lata!

Nie musisz mieć wcześniejszego doświadczenia, jeśli posiadasz:
• pasję do ludzi
• umiejętność komunikacji i budowania długofalowych relacji
• chęć podejmowania nowych wyzwań.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – aplikuj! Porozmawiajmy.

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim

Nr ref.: 404/7/2025/AM/263923/jobs.pl Warszawa (mazowieckie)

Oferujemy

  • możliwość dołączenia do nowego zespołu Customer Operations z dynamicznym rozwojem ścieżki kariery (kontakt z klientem, marketing, sprzedaż i branża)
  • realny wpływ na budowanie nowego zespołu i nowych procesów
  • umowę o pracę na pełen etat (3 miesiące okresu próbnego, następnie umowa na czas nieokreślony)
  • hybrydowy model pracy po okresie szkolenia
  • pracę w nowoczesnym biurze na Mokotowie
  • atrakcyjny pakiet benefitów (np. program opieki medycznej, karta lunchowa, karta sportowa, platforma kafeteryjna, dofinansowanie wakacji, dofinansowanie kolonii letnich dla dzieci, prezenty świąteczne, bezpłatny dostęp do platformy Legimi i inne)

Zadania

  • kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi
  • rejestracja zamówień, koordynacja i planowanie dostaw
  • monitorowanie i śledzenie zamówień w celu zapewnienia terminowej dostawy
  • rozpatrywanie reklamacji
  • wspieranie klienta biznesowego (proponowanie alternatyw i doradztwo)
  • zapewnianie terminowej realizacji dostaw i poszukiwanie rozwiązań w przypadku opóźnień lub awarii
  • udział w usprawnianiu i automatyzacji procesów

Oczekujemy

  • dyspozycyjności do podjęcia pracy od 24.11.2025 lub od stycznia 2026
  • poprzedniego doświadczenia w obsłudze klienta lub w zarządzaniu zamówieniami 
  • zaawansowanej znajomości języka włoskiego (C1)
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego (B2)
  • proaktywnego podejścia i umiejętności szybkiego dostosowywania się do nowych sytuacji
  • nastawienia na rozwiązywanie problemów
  • chęci współpracy z klientami i budowania długoterminowych relacji
  • koncentracji na kliencie i skutecznych umiejętności komunikacyjnych
  • holistycznego podejścia (zrozumienia kompleksowego procesu obsługi klienta)

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Polacy chcą wiedzieć, ile zarabiają inni. 7 na 10...

Aż 71% Polaków popiera ujawnienie wynagrodzeń, a 9 na 10 oczekuje podania widełek płacowych już na etapie rekrutacji - wynika z raportu Manpower 'Nastroje polskiego rynku pracy - perspektywa kandydatów 2025'. ...

Dlaczego angielski jako benefit pracowniczy to inwestycja w...

Współczesny rynek pracy zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Pracodawcy stają przed wyzwaniem nie tylko pozyskania najlepszych specjalistów, ale także zatrzymania ich na dłużej w organizacji.

Przyjazna atmosfera to podstawa - tak deklaruje 4 na 10...

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa...

Wypożyczanie pracowników jako elastyczne rozwiązanie...

Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego)...

Softswiss zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym. ...

It: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale...

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji...

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To...

Softswiss trzeci rok z rzędu wspiera kampanię

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały...