obsługa klienta w branży e-commerce

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Poznań (Wielkopolskie)

Data publikacji: 28.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Jesteś młody, otwarty na ludzi i chcesz rozwijać się w dynamicznym środowisku?
Dołącz do naszego zespołu obsługi klienta – wspieramy jedną z wiodących platform zakupowych online i pokazujemy, jak w praktyce wygląda nowoczesna obsługa.

Nie musisz znać wszystkich odpowiedzi – liczy się zapał do nauki, chęć rozwoju i otwartość na pracę z ludźmi. Jeśli lubisz rozmawiać, potrafisz słuchać i masz już pierwsze doświadczenia w kontakcie z klientem – nawet niewielkie – to będzie świetny start.

U nas liczy się Twój głos, Twoje pomysły i zaangażowanie.
Dołącz do zespołu, który działa na pierwszej linii kontaktu z klientem – i odkryj, jak fascynujący potrafi być świat e-commerce!

obsługa klienta w branży e-commerce

Nr ref.: 16/9/2025/PK/264415/jobs.pl Poznań (wielkopolskie)

Oferujemy

  • umowę zlecenie 
  • hybrydowy model pracy — docelowo część dni zdalnie, część z biura w Poznaniu

W pierwszym miesiącu pracy zaprosimy Cię na obowiązkowe szkolenie stacjonarne, dlatego szukamy osób mieszkających w Poznaniu lub okolicach, które będą mogły brać pod uwagę dojazdy do pracy.

  • kompleksowe szkolenie wprowadzające — od obsługi systemów, przez procesy e-commerce, aż po kontakt z klientem
  • elastyczny grafik w godzinach 7:00–24:00 (również weekendy)
  • pracę w młodym, wspierającym zespole i dobrą energię każdego dnia!

Zadania

  • obsługa i wsparcie klientów oraz partnerów za pośrednictwem e-maila, czatu i telefonu

  • udzielanie informacji o statusie zamówień i procedurach zwrotów

  • budowanie pozytywnych relacji i proaktywne rozwiązywanie problemów

  • wsparcie administracyjne zespołu (weryfikacja danych, aktualizacja systemów)

  • dbanie o jakość procesów i poprawność wprowadzanych informacji

Oczekujemy

  • znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1

  • swobodnej i poprawnej komunikacji w języku polskim

  • komunikatywności, nastawienia na klienta i pracy zespołowej

  • gotowości do pracy w trybie zmianowym

  • mile widziane: pierwsze doświadczenie w pracy z klientem – np. w contact center, biurze obsługi lub w środowisku, gdzie kontakt odbywał się wieloma kanałami (telefon, chat, e-mail). Ważna jest dla nas umiejętność sprawnej, jasnej i życzliwej komunikacji.

Dlaczego warto aplikować

Wiemy, że nie zawsze można spełnić wszystkie kryteria „w 100%”. Jeśli czujesz, że jesteś osobą otwartą na rozwój i chcesz zdobyć doświadczenie w e-commerce, zachęcamy Cię do aplikowania — czekamy na Twoje CV! Oferta może zostać zamknięta wcześniej po otrzymaniu wystarczającej liczby zgłoszeń.

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Dlaczego angielski jako benefit pracowniczy to inwestycja w...

Współczesny rynek pracy zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Pracodawcy stają przed wyzwaniem nie tylko pozyskania najlepszych specjalistów, ale także zatrzymania ich na dłużej w organizacji.

Przyjazna atmosfera to podstawa - tak deklaruje 4 na 10...

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa...

Wypożyczanie pracowników jako elastyczne rozwiązanie...

Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego)...

Softswiss zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym. ...

It: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale...

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji...

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To...

Softswiss trzeci rok z rzędu wspiera kampanię

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały...

46 proc. pracowników z pokolenia z doświadczyło...

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie...