Specjalista ds. obsługi klienta (dział importu)

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Kraków (Małopolskie)

Data publikacji: 21.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Dla naszego Klienta, firmy z obszaru usług importowych, która od lat dynamicznie rozwija swoją działalność, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty/ki ds. Obsługi Klienta z minimum rocznym doświadczeniem w branży.

Jeśli płynnie posługujesz się językiem angielskim, a Twoje wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne pozwalają Ci z łatwością nawiązywać i utrzymywać kontakty z klientami, ta oferta jest właśnie dla Ciebie – nie czekaj, aplikuj już dziś!

Specjalista ds. obsługi klienta (dział importu)

Nr ref.: 216/10/2025/JD/265130/jobs.pl Kraków (małopolskie)

Oferujemy

  • Stabilne i elastyczne zatrudnienie – w zależności od Twoich preferencji oferujemy umowę o pracę lub kontrakt B2B.

  • Pracę w dynamicznym zespole 

  • Rozwój i wsparcie – zapewniamy profesjonalne szkolenia wewnętrzne

  • Nowoczesne narzędzia pracy 

  • Świetną atmosferę i dodatkowe benefity w tym:

    • Dofinansowanie do karty MultiSport,

    • Spotkania i wyjścia integracyjne,

    • Paczki świąteczne.

Zadania

  • Kompleksowa obsługa i budowanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami B2B, począwszy od odpowiadania na pierwsze zapytania (telefoniczne, mailowe), aż po codzienne wsparcie i spotkania (F2F).

  • Aktywne doradztwo sprzedażowe, w tym szczegółowe przedstawianie oferty, dopasowywanie usług do indywidualnych potrzeb oraz identyfikowanie możliwości dosprzedaży dodatkowych rozwiązań.

  • Pełnienie roli kluczowego punktu kontaktowego i pośredniczenie w komunikacji między klientem a zagranicznym oddziałem firmy, aby zapewnić sprawną i bezproblemową realizację procesów.

  • Rozwijanie współpracy ze stałymi partnerami oraz docelowe wsparcie w procesie pozyskiwania nowych klientów dla firmy.

Oczekujemy

  • Minimum rocznego doświadczenia w aktywnej sprzedaży lub obsłudze klienta w sektorze B2B.

  • Praktycznych umiejętności pozyskiwania, nawiązywania i utrzymywania długofalowych relacji biznesowych.

  • Doświadczenia w pracy na systemach CRM i biegłości posługiwania się pakietem MS Office, a w szczególności programem MS Excel.

  • Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i negocjacyjnych.

  • Posługiwania się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.

  • Dokładności, sumienności i odpowiedzialności.

  • Chęci do nauki i aktywnego poszerzania swojej wiedzy w dynamicznej branży importu.

  • Gotowości do pracy w trybie stacjonarnym.

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Wypożyczanie pracowników jako elastyczne rozwiązanie...

Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego)...

Softswiss zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym. ...

Praca w sektorze finansowym. czy warto ją podjąć?

Sektor finansowy od kilku lat notuje w Polsce rekordowe zyski. Prym w tej kwestii wiodą banki. Jednocześnie wielu absolwentów szkół średnich waha się nad wyborem finansów jako branży do budowania przyszłej kariery. Czy ich obawy są...

It: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale...

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji...

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To...

Softswiss trzeci rok z rzędu wspiera kampanię

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały...

Praca w holandii bez pośredników - jak samodzielnie...

Marzenie o dobrze płatnej pracy w Holandii jest bliższe, niż myślisz, a jego realizacja wcale nie musi wiązać się z wysokimi prowizjami dla agencji zatrudnienia. Samodzielna organizacja wyjazdu zarobkowego daje nie tylko ogromną...

46 proc. pracowników z pokolenia z doświadczyło...

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie...