Sales Operations Analyst

Dodaj do ulubionych

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Warszawa (mazowieckie)

Data publikacji: 17.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

1-2 lata

Specjalista (Mid/Regular)Pełny etatPraca czasowa

 

ManpowerGroup Sp. z o.o.

 

Prosta 68

00-838 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Sales Operations Analyst

Miejsce pracy: Warszawa (mazowieckie) | Numer ref. 20811/jobs.pl
Międzynarodowa firma z branży Consumer Health, oferująca szeroki zakres usług, poszukuje osoby na stanowisko Sales Operations Analyst. Osoba na tym stanowisku dołączy do zespołu specjalistów z regionu EMEA i będzie odpowiedzialna za analizę danych sprzedażowych i implementację nowych rozwiązań.

Zadania:
  • Wsparcie codziennych operacji zespołu handlowego CEE
  • Przygotowywanie i utrzymywanie raportów dotyczących wyników biznesowych – zarówno cyklicznych, jak i ad hoc
  • Wsparcie zespołu handlowego w codziennych analizach danych – finansowych, dotyczących klientów oraz efektywności sprzedaży
  • Przygotowywanie narzędzi wspierających efektywne procesy biznesowe
  • Przetwarzanie danych oraz integracja danych w celu dostarczenia wartościowych raportów dla biznesu
  • Identyfikacja obszarów do poprawy procesów i narzędzi
  • Dostarczanie nowych rozwiązań optymalizujących sposób pracy
Wymagane umiejętności i kwalifikacje:
  • Min. 2-letnie doświadczenie w obszarze analitycznym, preferowane w finansach lub sprzedaży
  • Zaawansowana znajomość MS Excel
  • Umiejętność korzystania i wdrażania rozwiązań Business Intelligence (np. Power BI)
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz formułowania istotnych wniosków
  • Silne umiejętności komunikacyjne oraz ciekawość w zakresie danych i rozwiązań danych
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego w mowie i piśmie (codzienna praca w tych językach)
  • Profesjonalne i samodzielne podejście do pracy
Oferta:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na okres 1,5 roku z perspektywą przedłużenia współpracy
  • Możliwość zdobycia doświadczenia branżowego w międzynarodowym zespole
  • Codzienna praca w języku angielskim
  • Dostęp do szerokiej bazy szkoleniowej i ofert firmowych
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity pozapłacowe
  • Praca w modelu hybrydowym (3 dni z biura, 2 dni home-office)
  • Pakiet benefitów ManpowerGroup: pakiet opieki zdrowotnej, karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe oraz dostęp do programu podnoszenia kompetencji zawodowych

Zainteresowanych kandydatów zapraszamy do aplikowania. To świetna szansa, aby dołączyć do zespołu w dynamicznej organizacji, która stawia na rozwój i innowacje.

Oferta dotyczy pracy stałej. 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.

 

ManpowerGroup Sp. z o.o.

 

Prosta 68

00-838 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Analityk Sprzedaży

Analityk sprzedaży bada wyniki sprzedaży poszczególnych produktów firmy lub przedsiębiorstwa. W analizowaniu wyników sprzedażowych...

Najnowsze publikacje

Softswiss trzeci rok z rzędu wspiera kampanię

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały...

Praca w holandii bez pośredników - jak samodzielnie...

Marzenie o dobrze płatnej pracy w Holandii jest bliższe, niż myślisz, a jego realizacja wcale nie musi wiązać się z wysokimi prowizjami dla agencji zatrudnienia. Samodzielna organizacja wyjazdu zarobkowego daje nie tylko ogromną...

46 proc. pracowników z pokolenia z doświadczyło...

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie...

Rynek pracy w motoryzacji: nowe technologie kontra brak...

Niepewność w globalnym handlu już dziś wpływa na rynek pracy w branży motoryzacyjnej. Aż 91% producentów przyznaje, że zmieniające się przepisy i rosnące koszty wymuszają na nich modyfikację strategii rekrutacyjnych. Jednocześnie...

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...