Starszy/a konsultant/ka ds. sprzedaży i rekrutacji (inżynieria)

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Warszawa (Mazowieckie)

Data publikacji: 10.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Randstad jest globalnym liderem branży HR. Specjalizujemy się w usługach doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Świadczymy usługi w zakresie rekrutacji pracowników tymczasowych, dostarczamy także specjalistów zatrudnianych na stałe. Oferowane przez nas rozwiązania HR obejmują m.in. outsourcing procesów rekrutacyjnych, outsourcing kadr i płac oraz outplacement. Randstad jest obecny w 39 krajach na całym świecie, w ponad połowie z nich znajduje się w czołówce trzech najlepszych firm w branży. 

Do naszej linii biznesowej Professional Talent Solution, w której rozwijamy talenty white collar poszukujemy doświadczonych konsultantów oraz konsultantek, którzy chcieliby kontynuować swoją karierę w rekrutacji (w obszarze inżynierii) oraz pozyskiwaniu projektów rekrutacyjnych. 

Starszy/a konsultant/ka ds. sprzedaży i rekrutacji (inżynieria)

Nr ref.: 107/10/2025/KZ/264992/jobs.pl Warszawa (mazowieckie)

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wynagrodzenie zasadnicze i system premiowy w cyklu miesięcznym 
  • Hybrydowy model pracy
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych - prywatna opieka medyczna (Medicover lub Luxmed), ubezpieczenie na życie w PZU, karta lunchowa (350 zł), karta sportowa (Multisport lub Medicover Sport), workation (praca z innego miejsca niż adres zamieszkania), darmowy dostęp do ebooków i audiobooków, dodatkowy dzień urlopu na urodziny, refundacja szkieł korekcyjnych oraz soczewek, darmowy dostęp do aplikacji do nauki języka angielskiego, możliwość dofinansowania studiów aż do 50% lub kursów specjalistycznych, tańszy abonament telefoniczny dla Ciebie i całej Twojej rodziny, dodatkowy dzień wolny na wolontariat, pakiet weterynaryjny, udział w sportowych rywalizacjach za pośrednictwem platformy wellbeingowej, różne inicjatywy wewnętrzne (webinaria - min. z tematyki well-beingu, personal brandingu i wiele innych), sesje wymiany wiedzy i best practises wraz z Ekspertkami i Ekspertami Randstad
  • Możliwości rozwoju i pełnienia nowych ról, takich jak trener/ka, coach kariery czy audytor/ka

Zadania

  • Rozwój sprzedaży B2B w dedykowanej specjalizacji (inżynieria) poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje oraz doradztwo
  • Budowanie długotrwałych, opartych na zaufaniu relacji z obecnymi Klientami
  • Rekrutacja kandydatów na różnorodne stanowiska w specjalizacji inżynieryjnej
  • Regularne raportowanie działań w systemach (CRM i ATS)

Oczekujemy

  • Doświadczenia na stanowisku, które łączy działania sprzedażowe w sektorze B2B oraz samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych 
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1+, umożliwiającym komunikację z klientem
  • Samodzielności w działaniu oraz proaktywności
  • Umiejętności pracy na celach
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
  • Nastawienia na współpracę zespołową 

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

46 proc. pracowników z pokolenia z doświadczyło...

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie...

Rynek pracy w motoryzacji: nowe technologie kontra brak...

Niepewność w globalnym handlu już dziś wpływa na rynek pracy w branży motoryzacyjnej. Aż 91% producentów przyznaje, że zmieniające się przepisy i rosnące koszty wymuszają na nich modyfikację strategii rekrutacyjnych. Jednocześnie...

Jak ewidencja czasu pracy wpływa na employer branding i...

Budowanie silnej marki pracodawcy to dziś jedno z najważniejszych wyzwań dla firm z sektora MŚP. Konkurencja o talenty jest duża, a pracownicy coraz częściej wybierają pracodawców nie tylko ze względu na wynagrodzenie, ale też na kulturę...

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...