Junior Customer Service Specialist with German

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Warszawa (Mazowieckie)

Data publikacji: 22.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

If you're interested in a career in a dynamic environment where every day brings new challenges, then this is the opportunity for you. Join our client and gain valuable experience in managing service and claims processes. You'll learn how to effectively handle customer inquiries, manage orders and returns, and get to know key industry software like SAP.

Prepare to acquire practical skills and grow professionally in a team that values cooperation, learning, and building relationships. If you appreciate diversity and want to have a real impact on processes, apply today!

 

Junior Customer Service Specialist with German

Nr ref.: 9/10/2025/KB/264871/jobs.pl Warszawa (mazowieckie)

What we offer

  • Hybrid/remote model for people from Warsaw (3/2), for people from outside Warsaw office visits from time to time.

  • Collaborate with global clients and use foreign languages and cutting-edge technology on a daily basis.

  • Personalized guidance from a Lead and have the opportunity for one-on-one sessions to help you achieve your career goals.

  • We provide a comprehensive training package, including soft skills, technical, and language courses. You'll have full access among others to e-learning platforms, a Gallup test, specialized GenAI training.

  • In addition to the basic salary, we offer language bonuses.

  • We provide private medical care, life insurance, and access to the MyBenefit platform, where you can choose from a wide range of services, including a Multisport card.

 

Your tasks

  • Handle customer inquiries via phone and email, managing all service and repair requests.

  • Verify and approve service and repair contracts.

  • Process and track orders and returns using the SAP system.

  • Work with internal teams and external vendors to coordinate the repair process from start to finish.

  • Resolve all issues efficiently and ensure they meet our service level agreements.

What we expect

  • Strong language skills: You'll need to be fluent in German (min. C1 level) and have solid English skills (min. B2 level) to communicate with our diverse, global clients and internal teams.

  • Great communication: You're a natural at building rapport and clearly explaining complex information over the phone and via email.

  • Client focus: You thrive on solving problems and are client-oriented and resilient under pressure.

Employment agency entry number 47

this job offer is intended for people over 18 years of age

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Wypożyczanie pracowników jako elastyczne rozwiązanie...

Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego)...

Softswiss zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym. ...

Praca w sektorze finansowym. czy warto ją podjąć?

Sektor finansowy od kilku lat notuje w Polsce rekordowe zyski. Prym w tej kwestii wiodą banki. Jednocześnie wielu absolwentów szkół średnich waha się nad wyborem finansów jako branży do budowania przyszłej kariery. Czy ich obawy są...

It: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale...

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji...

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To...

Softswiss trzeci rok z rzędu wspiera kampanię

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały...

Praca w holandii bez pośredników - jak samodzielnie...

Marzenie o dobrze płatnej pracy w Holandii jest bliższe, niż myślisz, a jego realizacja wcale nie musi wiązać się z wysokimi prowizjami dla agencji zatrudnienia. Samodzielna organizacja wyjazdu zarobkowego daje nie tylko ogromną...

46 proc. pracowników z pokolenia z doświadczyło...

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie...