Customer Issue Resolution Representative

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Wrocław (Dolnośląskie)

Data publikacji: 05.11.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

If you enjoy speaking English, you have proven experience in customer-facing positions, and you feel comfortable in the international environment, join a global healthcare company in Wrocław - APPLY!

Customer Issue Resolution Representative

Nr ref.: 46/11/2025/PK/265391/jobs.pl Wrocław (dolnośląskie)

What we offer

  • Great challenges in the EMEA region with the business clients
  • Technology stack including SAP, Salesforce, MS Office environment, and more
  • The smooth recruitment process (1 stage with the client)
  • First contract is planned for 6 months (from December to May) 
  • Flexible hybrid working model (remotely with single visits in the office due to training/manager visit/important event)
  • Business working hours (8:00-16:00) with an option of flexibility
  • Benefits package including various options of private medical care, group insurance, and sports card

Your tasks

The Customer Issue Resolution (CIR) team focuses on resolving disputes, managing returns and credits, and handling credit and collections. The team works directly with customers and internal stakeholders to ensure efficient accounts receivable collection and timely resolution of customer issues.

  • End-to-End CIR Management - handling customer issues related to billing, collections and complaint management - this includes disputes, returns, adjustments and collection activities to secure timely payment and short cycle time for customer complaints
  • Partners with customers and internal clients such as the quality teams to resolve delinquent and disputed accounts. Working independently, performs vigorous collection activity on past due accounts within generally defined credit policies and procedures through extensive telephone, email communication
  • Efficiently build credibility and trust with customers and businesses through timely and accurate CIR resolution processing
  • Knowledge and use of SAP & Salesforce systems. Maintain and remain current with all SAP training and certifications
  • Interprets policies and regulations, investigates problems, and communicates with other departments and providers to research and resolve issues, identify and implement service solutions
  • May provide training to new employees and other members of work groups, including customer service, on credit systems and topics. Participates on department process improvement teams
  • An individual employed in this position is expected to broaden their knowledge of credit policies and principles and strengthen skills in analysis, reporting, negotiating and presenting. Strong interpersonal skills in working with diverse levels of business partners, team members and leadership are required to deliver on Customer Service Operations/MSO objectives

What we expect

  • Minimum 2 years of experience on the Customer-facing roles in the corporate environment
  • Good knowledge of English, speaking and writing (B2/C1 level onward)
  • Proven experience with SAP/Salesforce is desirable, but not a must-have
  • Availability to join a company in December 2025/January 2026
  • Bachelor degrees or higher from preferable business, economics but other degrees are accepted

Employment agency entry number 47

this job offer is intended for people over 18 years of age

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

38 proc. przedstawicieli pokolenia z pracuje w kilku...

Osobom z pokolenia Z stereotypowo przypisuje się lenistwo i brak zaradności, które rzekomo mają wpływać na ich kariery zawodowe. Tymczasem jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, Zetki chętnie korzystają z...

Czy warto czekać na promocje black friday w 2025 roku?

Black Friday 2025, globalne święto zakupów, wypada 28 listopada, oferując największe w roku obniżki cen na elektronikę, AGD i wiele innych. To idealna okazja na świąteczne prezenty i większe inwestycje, ale wymaga przemyślanej strategii....

Szukasz pracy? otto work force ma dla ciebie ofertę!

Od ponad 20 lat łączymy ludzi z dobrą, legalną pracą w Holandii i Polsce. Bez względu na doświadczenie - znajdziemy coś dla Ciebie!

Polacy chcą wiedzieć, ile zarabiają inni. 7 na 10...

Aż 71% Polaków popiera ujawnienie wynagrodzeń, a 9 na 10 oczekuje podania widełek płacowych już na etapie rekrutacji - wynika z raportu Manpower 'Nastroje polskiego rynku pracy - perspektywa kandydatów 2025'. ...

Przyjazna atmosfera to podstawa - tak deklaruje 4 na 10...

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa...

Wypożyczanie pracowników jako elastyczne rozwiązanie...

Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego)...

Softswiss zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym. ...

It: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale...