Customer Service Team Leader with Spanish

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Poznań (Wielkopolskie)

Data publikacji: 28.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

For our Client, we are seeking a Customer Service Team Leader with fluent Spanish to join a newly formed team. This is a unique opportunity to work in a dynamic, international environment where you will have a real impact on shaping and optimizing customer service processes for Spanish-speaking markets.

If you have experience in team management and want to have a real impact on the company's operational success, apply now and help us build the future of our customer service department!

Customer Service Team Leader with Spanish

Nr ref.: 331/10/2025/AK/265271/jobs.pl Poznań (wielkopolskie)

What we offer

  • opportunity to be a part of a new drepartment with dynamic career path development,
  • real impact in building new team and new process,
  • full employment contract,
  • hybrid work model,
  • modern office,
  • attractive benefits package (e.g. healthcare program, lunch card, sport card, cafeteria platform),
  • attractive bonus system.

Your tasks

  • supervising and managing a team of Customer Service Agents, including monitoring their performance and quality of work.
  • establishing and implementing customer service standards.
  • resolving the most complex and critical customer issues.
  • managing the Order-to-Cash (O2C) process and resolving complex issues.
  • collaborating with Centers of Excellence (CoEs) and IT to support system improvements and digital initiatives.
  • maintaining and updating process documentation (SOPs, Playbooks) and the knowledge base for standardization.
  • monitoring KPIs and SLAs, identifying gaps, and leading continuous improvement initiatives.
  • acting as a second point of contact for inquiries and complaints, escalating complex issues.
  • collecting and analyzing the most common customer issues to develop strategic solutions.
  • representing Customer Service in regional and interdepartmental meetings (e.g., S&OE) and supporting sales goals.

What we expect

  • Bachelor's or Master's degree (Higher Education)
  • 3-5 years of experience in a similar position in customer service
  • proven experience in effectively leading, motivating, and developing a team
  • fluent English and Spanish (minimum C1 level)
  • working knowledge of ERP systems (e.g., SAP), CRM (e.g., Salesforce), and tools such as Freshdesk
  • excellent analytical and problem-solving skills
  • exceptional communication and interpersonal skills

 

Employment agency entry number 47

this job offer is intended for people over 18 years of age

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Dlaczego angielski jako benefit pracowniczy to inwestycja w...

Współczesny rynek pracy zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Pracodawcy stają przed wyzwaniem nie tylko pozyskania najlepszych specjalistów, ale także zatrzymania ich na dłużej w organizacji.

Przyjazna atmosfera to podstawa - tak deklaruje 4 na 10...

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa...

Wypożyczanie pracowników jako elastyczne rozwiązanie...

Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego)...

Softswiss zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym. ...

It: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale...

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji...

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To...

Softswiss trzeci rok z rzędu wspiera kampanię

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały...

46 proc. pracowników z pokolenia z doświadczyło...

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie...