Fleet and Sales Manager

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Poznań (Wielkopolskie)

Data publikacji: 28.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

For our Client we are seeking a Fleet and Sales Manager to join newly created department. This is a unique opportunity to work in a dynamic, international environment, where you will have a real impact on shaping commercial processes from the start.

Apply now and help us build the future of  fleet & sales administration!

Fleet and Sales Manager

Nr ref.: 326/10/2025/KC/265264/jobs.pl Poznań (wielkopolskie)

What we offer

  • opportunity to be a part of a new drepartment with dynamic career path development,
  • real impact in building new team and new process,
  • full employment contract,
  • hybrid work model,
  • modern office,
  • attractive benefits package (e.g. healthcare program, lunch card, sport card, cafeteria platform),
  • attractive bonus system.

Your tasks

  • team leadership & coordination: manage and mentor a teams of  specialists,
  • discount & rebate management:
    • oversee the setup, validation, and maintenance of discount structures and rebate agreements in systems,
    • ensure correct application of condition contracts, rebate reasons, and thresholds,
    • monitor accruals and settlements, and support reconciliation and reporting,

  • customer claims oversight:
    • supervise the process of registration, validation, and resolution of customer claims,
    • ensure claims are processed in accordance with SLA,
    • track claim trends and propose process improvements,
  • operational oversight:
    • ensure compliance with validation rules for pricing, contract terms, and service breakdowns,
    • oversee SAP data maintenance,
    • support internal audits and prepare documentation for compliance reviews,
  • reporting and analytics:
    • generate pricing validation reports, 
    • analyze trends in pricing discrepancies and claims,
    • support dashboard development,

What we expect

  • educational background: university degree in business, economics, or related field,
  • 4–6 years of experience in sales administration, customer service, or team leadership,
  • proven ability to lead teams and manage cross-functional coordination,
  • experience in managing processes across multiple regions,
  • Fluent English,
  • knowledge of SAP, CRM, Freshdesk, Salesforce,
  • excellent analytical, communication and problem-solving abilities

 

Employment agency entry number 47

this job offer is intended for people over 18 years of age

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Dlaczego angielski jako benefit pracowniczy to inwestycja w...

Współczesny rynek pracy zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Pracodawcy stają przed wyzwaniem nie tylko pozyskania najlepszych specjalistów, ale także zatrzymania ich na dłużej w organizacji.

Przyjazna atmosfera to podstawa - tak deklaruje 4 na 10...

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa...

Wypożyczanie pracowników jako elastyczne rozwiązanie...

Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego)...

Softswiss zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym. ...

It: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale...

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji...

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To...

Softswiss trzeci rok z rzędu wspiera kampanię

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały...

46 proc. pracowników z pokolenia z doświadczyło...

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie...