Stanowisko ds. kontroli finansowej

Dodaj do ulubionych

Urząd Miasta Poznania

Poznań, ul. Libelta 16/20 (wielkopolskie)

Data publikacji: 17.10.2025

Do końca oferty:

Specjalista (Mid/Regular)

 

Urząd Miasta Poznania

 

Plac Kolegiacki 17

61-841 Poznań

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Urząd Miasta Poznania

Biuro Kontroli

Stanowisko ds. kontroli finansowej

  • Miejsce pracy: Poznań, ul. Libelta 16/20 (wielkopolskie)
  • Numer referencyjny: KO/224/2025/jobs.pl

Główne zadania:

  • prowadzenie kontroli skoncentrowanych na aspekcie gospodarki finansowej w Urzędzie Miasta Poznania, miejskich jednostkach organizacyjnych oraz innych jednostkach wykonujących zadania Miasta lub korzystających z dotacji Miasta
  • monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych oraz prowadzenie kontroli sprawdzających
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzanych kontroli
  • sporządzanie analiz dotyczących działalności Miasta oraz miejskich jednostek organizacyjnych
  • wsparcie organów kontroli zewnętrznej w realizacji zadań kontrolnych w Urzędzie Miasta Poznania

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub inne uzupełnione kierunkowymi studiami podyplomowymi lub
  • 3-letnim doświadczeniem zawodowym w obszarze kontroli/audytu lub w obszarze finansowo-księgowym
  • co najmniej 3-letni staż pracy
  • ogólna wiedza z zakresu zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • wiedza z zakresu finansów publicznych i rachunkowości
  • wiedza o standardach kontroli zarządczej i regułach postępowania kontrolnego
  • umiejętności stosowania narzędzi i technik prowadzenia kontroli
  • zdolności analityczne
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office - zwłaszcza MS Excel

 

Wymagania dodatkowe

  • studia/kursy/szkolenia z zakresu kontroli wewnętrznej, finansów publicznych, rachunkowości, analizy finansowej, audytu wewnętrznego, prawa, administracji publicznej, informatyki
  • doświadczenie w pracy w obszarze kontroli lub audytu, księgowości, biurze rachunkowym, kancelarii prawnej lub doradztwa podatkowego
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej

Warunki pracy:

  • miejsce pracy: ul Libelta 16/20
  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • wyjścia poza miejsce pracy
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną w terminie do 12.11.2025r.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

 

Urząd zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

 

Urząd Miasta Poznania

 

Plac Kolegiacki 17

61-841 Poznań

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

It: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale...

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji...

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To...

Softswiss trzeci rok z rzędu wspiera kampanię

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały...

Praca w holandii bez pośredników - jak samodzielnie...

Marzenie o dobrze płatnej pracy w Holandii jest bliższe, niż myślisz, a jego realizacja wcale nie musi wiązać się z wysokimi prowizjami dla agencji zatrudnienia. Samodzielna organizacja wyjazdu zarobkowego daje nie tylko ogromną...

46 proc. pracowników z pokolenia z doświadczyło...

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie...

Rynek pracy w motoryzacji: nowe technologie kontra brak...

Niepewność w globalnym handlu już dziś wpływa na rynek pracy w branży motoryzacyjnej. Aż 91% producentów przyznaje, że zmieniające się przepisy i rosnące koszty wymuszają na nich modyfikację strategii rekrutacyjnych. Jednocześnie...

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...