Accounting Specialist

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Warszawa (Mazowieckie)

Data publikacji: 28.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

On behalf of our client, a leading global bank, Randstad is currently seeking a motivated and detail-oriented Accounting Analyst to join their dynamic team in the heart of Warsaw. This is an excellent opportunity to advance your career within a truly international environment where English is the primary language of communication.

If you have a keen eye for detail and a passion for finance, we encourage you to apply!

Accounting Specialist

Nr ref.: 324/10/2025/PW/265262/jobs.pl Warszawa (mazowieckie)

What we offer

  • An attractive salary based on your experience (details will be provided during a phone interview).

  • B2B contract with the possibility of long-term cooperation.

  • A flexible hybrid work model (50% from our modern office in central Warsaw, 50% remote).

  • The opportunity to join a private medical care plan and a sports card program.

  • The chance to work in a multicultural, prestigious, and professional environment.

Your tasks

  • Daily reconciliation of general ledger balances to the sub-ledger.

  • Preparation of comprehensive reconciliation packages.

  • Identifying and clearing accounting exceptions and mismatched items.

  • Analysing reoccurring issues and assisting in the development of process improvements.

  • Monitoring the status of aged breaks on balance sheet accounts.

  • Exercising sound judgement regarding the proper application of accounting principles to reconciliations.

  • Effectively communicating with team members, management, and business partners.

  • Responding to requests for information from the Balance Sheet Substantiation team.

  • Ensuring that all financial reporting deadlines are met.

  • Participating in and/or leading projects as assigned.

  • Maintaining strong client and third-party administrator relationships through clear and professional communication.

  • Resolving data inconsistencies between the bank's records and those provided by clients or vendors.

  • Responding promptly to both standard and non-standard queries, maintaining a high level of business correspondence.

  • Coordinating the onboarding of new clients, processes, and solutions within the team and department.

  • Managing and updating Static Data in line with incoming requests.

  • Supporting Business Managers with ad hoc tasks and actively contributing to technical improvements and process redesign initiatives to drive efficiency.

What we expect

  • A minimum of 3 years of professional experience in accounting.

  • Advanced (C1) level of English, both written and spoken.

  • Eligibility to live and work in Poland.

  • Proficiency in MS Excel and experience with an ERP system.

  • Excellent communication and interpersonal skills.

  • Availability to start new job immediately or with a 2-week notice period.

 

Employment agency entry number 47

this job offer is intended for people over 18 years of age

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Dlaczego angielski jako benefit pracowniczy to inwestycja w...

Współczesny rynek pracy zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Pracodawcy stają przed wyzwaniem nie tylko pozyskania najlepszych specjalistów, ale także zatrzymania ich na dłużej w organizacji.

Przyjazna atmosfera to podstawa - tak deklaruje 4 na 10...

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa...

Wypożyczanie pracowników jako elastyczne rozwiązanie...

Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego)...

Softswiss zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym. ...

It: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale...

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji...

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To...

Softswiss trzeci rok z rzędu wspiera kampanię

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały...

46 proc. pracowników z pokolenia z doświadczyło...

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie...