HAYS POLAND Sp. z o.o.
Warszawa (mazowieckie)
Data publikacji: 04.09.2025
Do końca oferty:
Doświadczenie:
nie wymagane
lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
numer referencyjny: 1195073/jobs.pl
forma zatrudnienia: Praca czasowa
Dla naszego klienta z branży FMCG, poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko Learning Operations Specialist, który dołączy do zespołu specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie systemem szkoleń wewnętrznych.
Zakres obowiązków:
• kompleksowy nadzór nad zadaniami administracyjnymi systemu: tworzenie programów i kursów w systemach zarządzania nauczaniem (LMS) - głównie Workday, zarządzanie grafikiem, konfiguracja wirtualnych sal, zarządzanie wnioskami o przydzielenie zadań,
• rozwiązywanie problemów i rozstrzyganie zapytań: Platforma Unify, Teams, skrzynka pocztowa (w tym LO),
• wspieranie podziału ticketów,
• gromadzenie i zatwierdzanie danych wymaganych do przetwarzania żądań Uczestników i Interesariuszy,
• priorytetyzowanie pracy zgodnie z ustalonymi standardami w celu osiągnięcia celów związanych z SLA i CSAT,
• współpraca z Klientem w przypadku eskalacji spraw i w celu wystarczającego zaspokojenia potrzeb klientów,
• kierowanie złożonych zapytań/próśb do odpowiednich punktów kontaktowych w celu rozwiązania sprawy,
• monitorowanie rozstrzygnięć spraw i dostarczanie użytkownikom usług aktualizacji statusu i/lub możliwych rozwiązań,
• spisywanie i usprawnianie procesów dot. obsługi wniosków, pracy na platformach,
• wspieranie wdrażania nowych programów - testowanie nowych, zaprojektowanych szkoleń online pod kątem doświadczenia użytkownika związanego z systemem i prawidłowego działania - zgodnie z instrukcjami osoby wnioskującej,
• wspieranie zadań systemowych i weryfikacji niezbędnych do wsparcia procesów (np. weryfikacja listy uczestników podczas rejestracji na ofertę).
Oferta skierowana jest do osób posiadających pierwsze doświadczenia w środowisku korporacyjnym, dużym atutem będzie doświadczenie w działach HR/Customer Service, zespołach Szkoleń. Szukamy kandydatów ze znajomością programów takich jak WorkDay, ServiceNow, Snow, wysoko rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi, podejściem customer-centric oraz detail-oriented i otwartych na naukę nowych umiejętności. Wymagamy znajomości j. angielskiego na poziomie minimum B2, na co dzień komunikacja wewnętrzna będzie wymagała używania tego języka. Biuro firmy znajduje się w Warszawie, stanowisko wymaga pracy hybrydowej 50/50, w pełnym wymiarze etatu (8h dziennie).
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
• Pracę w międzynarodowym środowisku.
• Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
• Model pracy hybrydowej.
• Atrakcyjny pakiet benefitów.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.
Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.