HAYS POLAND Sp. z o.o.

Polska

Data publikacji: 04.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

CRM Analyst

lokalizacja: Polska

numer referencyjny: 1194962/jobs.pl

Hays IT Contracting is a cooperation based on B2B rules. We connect IT specialists with the most interesting, technological projects on the market.
Join the group of 500 satisfied Contractors working for Hays’ clients!


For our client we are currently looking for candidates for the position of:


CRM Analyst


Location: Poland / Warsaw
Model work: 100% remote
Branch: telecommunications / IT
Job type: B2B (with Hays Poland)
Rate: up to 170 PLN/h net on B2B
Start date: ASAP / 1 month notice period
Working hours: Business hours
English: B2/C1



We are in search of a Senior Marketing Analyst who has a keen eye for detail and specializes in analyzing Customer Relationship Management (CRM) performance.
The successful candidate will have a solid analytical background and a demonstrated ability to use data effectively in shaping customer-centered strategies.




Key Responsibilities:
  • Develop and enhance measurement Key Performance Indicator (KPI) frameworks for different Owned channels.
  • Analyze and develop CRM (Salesforce) strategies to improve customer engagement, retention, and lifetime value.
  • Demonstrates the ability to make informed decisions on the best methods and techniques to evaluate the impact and success of marketing initiatives.
  • Collaborate with marketing partners to develop effective strategies for campaign reporting and analysis.
  • Collaborate with cross-functional teams to integrate analytics insights into customer experience improvements and support overall business goals.
  • Use SQL to analyze data and determine trends, predict outcomes, and offer actionable insights.
  • Lead the development and implementation of A/B tests to enhance customer journey touchpoints and improve conversion rates.
  • Create comprehensive reports and dashboards to track marketing performance metrics.
  • Stay abreast of industry trends and advancements in CRM and analytics technologies.




Qualifications:
  • Bachelor's degree in Marketing, Business Analytics, or a related field.
  • 8 years of experience in marketing analytics, with a focus on CRM
  • 5+ years of advanced SQL required
  • Experience with Salesforce Marketing Cloud and Email marketing analytics
  • Excellent communication and presentation skills, with the ability to translate complex data into strategic insights.
  • Proficient in using data visualization tools (such as DOMO, Tableau)) to present data in a visually engaging manner
  • Familiarity with marketing automation tools and strategies.
  • Ability to work independently and in a team environment, managing multiple priorities.



What will you get:
  • Long-term cooperation with the client implementing projects for the largest players in the banking, insurance, telco and more sectors
  • Fast recruitment process - one or two meetings
  • Standard benefits - preferential rates for LuxMed and Multisport packages
  • When you choose to work via Hays, you also get the opportunity to work for many of Hays' other leading clients in the future




What will the recruitment process look like:
  1. Your CV will be verified by Hays Recruiter
  2. Recruiter will contact you by phone - a 15-minute conversation about the project and your experience
  3. Conversation with the client - online meeting (1 or 2 meeting)
  4. Offer
  5. Welcome to the project!







Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.

hays.pl

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....

Jak wykorzystać woreczki energetyczne do poprawy...

Dla wielu osób utrzymanie koncentracji przez cały dzień pracy stanowi nie lada wyzwanie. Bardzo często nawet kilka kaw wypitych w trakcie obowiązków nie wystarcza, aby utrzymać odpowiedni poziom energii. W takim momencie z pomocą przychodzą...

Zarabiaj w niemczech w pełni - załatw freistellung bez...

Dostałeś zlecenie na budowie w Niemczech - świetne uczucie, nowe możliwości, lepsze zarobki. Jednak entuzjazm może szybko zniknąć, gdy z pierwszej faktury zniknie 15%. Powód? Zapłaciłeś podatek budowlany. Wystarczy jednak Freistellung, a...

Softswiss zaprasza na it picnic w warszawie: rozmowy o...

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację...

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long...

Co 4 pracownik it boi się zastąpienia przez ai

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe zagrożenia, jakie widzą dziś pracownicy IT w Polsce. Aż 35% z nich myśli o zmianie pracy w ciągu najbliższych miesięcy, a co...